ДОШКІЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ КЗ "ЛІЦЕЙ №2"


/Files/images/bulng/садочок.jpg

/Files/suh2.jpgЛюдина народжується не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою.

Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.

В. Сухомлинський

/Files/paperclips-alistair-symonds.gif


Наша адреса:

53301,
ВУЛ.ФАБРИЧНА, 1,
М.ПОКРОВ, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ.

КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН: 0-5667-6 - 99 - 10
НАШЕ КРЕДО:
"Кожний світиться своєю гранню" (В.О.Сухомлинський)
РЕЖИМ РОБОТИ:

Відділення працює у 12 годинному режимі перебуванням дітей - з 6:30 год. до 18:30 год.
Робочі дні: понеділок - п'ятниця.

Вихідні: субота, неділя
та п`ятиденним режимом роботи з 06.30 до 18.30.

Проектна потужність - 110 дітей.

Загальна кількість груп: 6,
із них:
- 1 група раннього віку - загального типу;

- 1 інклюзивна група -дошкільного віку;
- 3 дошкільні групи - загального типу;
- 1 дошкільна група - компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення.

Мова навчання - українська.

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Комунальний заклад «Ліцей №2"– дошкільний підрозділ

м.Покров Дніпропетровської області»

› вул. Івана Малки,15, м. Покров, Дніпропетровська область, Україна, 53301(, факс: (05667)6-90-80 Е-mail: shkolanomer2@ukr.net, код ЄДРПОУ 42433271

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ КЗ «Ліцей №2» НА 2023 – 2024 Н.Р.:

·

На наступний 2023 – 2024 н.р. пріоритетним напрямком для діяльності дошкільного підрозділу в онлай-режимі визначено:

«НАЦІОНАЛЬНО - ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»

· Продовжити поліпшувати якість вихованих процесів дошкільної освіти з основ безпеки життєдіяльності дошкільників в умовах воєнного стану через інноваційні технології.

· Формування соціально – громадянської компетентності дошкільників засобами національно – патріотичного виховання через соціальні мережі: Viber, Мessenger, Facebook, соціальний патронат.

· Продовжити формувати основи патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку засобами інтеграції продуктивних видів діяльності в умовах воєнного стану.

МЕРЕЖА ДІТЕЙ СТАНОМ НА 2023 - 2024 н.р.

№з/п № групи,тип, вікова категорія Нормативна наповнюваність Кількість дітей зарахованих до закладу
З них за межами
міста області країни
1. Група№1, загального типу,3-й р.ж 15 17 0 0 2
2 Група №2, загального типу,5-го р.ж. 20 10 0 0 0
3 Група №3 загального типу інклюзивного спрямування 5-гор.ж. 15 13 0 0 2
4 Група №4 логопедична група, 6-го р.ж. 12 10 0 0 0
5 Група №5 загального типу, 6-го р.ж. 20 14 0 0 2
6 Група №6 загального типу , 4-го р.ж. 20 18 0 0 0
Всього 10282 0 0 6

груп комунального закладу «Ліцей №2"– дошкільний підрозділ

м. Покров, Дніпропетровської області

ВІДОМОСТІ
про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення освітньої
діяльності на рівні дошкільної освіти, необхідного для виконання вимог державного
стандарту дошкільної освіти (у разі розширення провадження
освітньої діяльності)

1. Загальна інформація про кадрове забезпечення (кількісні показники)

Педагогічні працівники (у тому числі фізичні особи, які мають право провадити педагогічну діяльність на рівні загальної середньої освіти і залучені до освітнього процесу) Необхідна кількість, осіб Фактична кількість, осіб Відсоток потреби
Педагогічні працівники, усього 18 1477 %
у тому числі ті, що:
мають відповідну освіту та/або кваліфікацію 18 14 100 %
працюють у закладі освіти за сумісництвом 3 3 100%
залучені на інших договірних умовах - - -

2. Інформація про відповідність освіти та/або кваліфікації педагогічних працівників, інших фізичних осіб, які мають право провадити педагогічну діяльність на рівні дошкільної освіти і залучені до освітнього процесу:

СПИСОК педагогічних працівників КЗ «НВО» дошкільного підрозділу на 2022-2023 н. р.

Прізвище, ім’я та по батькові Посада Навантаження в годинах на тиждень
1. Бабенко Ольга Євгенівна вихователь групи компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення 25
2. Гаврюк Алла Віталіївна вихователь групи загального типу 30
3. Дзеркаль Вікторія Павлівна вихователь групи раннього віку 30
4. Заболотна Олена Василівна практичний психолог 10
5. Здор Анна Батирівна вихователь інклюзивної групи 25
6. Кузьменко Лариса Григорівна музичний керівник 24
7. Кореняк Зоя Вікторівна вихователь групи раннього віку 30
8. Ляхова Валентина Іванівна вчитель - логопед 20
9. Садоян Ірина Ажаємівна вихователь - методист 18
10. Скупейко Ольга Олегівна вихователь інклюзивної групи 25
11. Полтавченко Юлія Вікторівна вихователь інклюзивної групи 25
12. Нечипоренко Лілія Андріївнапрактичний психолог10
13. Таган Олена Борисівна вихователь інклюзивної групи 25
14. Шевченко Алла Володимирівна вихователь групи компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення 25

3. Особи,які знаходяться у декретній відпустці:

18 Ярош Юлія Олексіївна Вихователь дошкільної групи - 3р. -
Педагогічні працівники, всього 14
Особи, які працюють за сумісництвом 3
Особи залучені до освітнього процесу на інших договірних умовах -

Директор КЗ «Ліцей №2 » Лариса МЯКОТІНА

Електронна реєстрація до нашого закладу

/Files/y.jpg


ГОЛОВНІ ПРИНЦИПИ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ:
- компетентнісний підхід,
- ігрова форма занять,
- особистісно орієнтована освіта..

Програмно - методичне забезпечення інваріантної та варіантної складової 2023 - 2024 навчальний рік:

- Базовий компонент дошкільної освіти в Україні:

- Програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років "Оберіг";

- Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля";

- Програма розвитку "Віконечко";

- Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ;

- Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".

На базі закладу функціонують гуртки, що сприяють всебічному розвитку особистості, базуються на інтересах та здібностях дошкільнят

Електронна бібліотека

Каталог методичної літератури
(нові видання)

На допомогу методисту

  1. Методичний кабінет – творча лабораторія. За ред. Грицюк Л. А., Каратаєвої М. І.
  2. Інноваційна діяльність у сучасному дошкільному закладі: методичний аспект. Методичний бестселер 1. За ред. Крутій К
  3. Масові форми методичної роботи з педагогами в сучасному дошкільному закладі. Методичний бестселер 2. За ред. Крутій К.
  4. Групові форми методичної роботи з педагогами в сучасному дошкільному закладі. Методичний бестселер 3. За ред. Крутій К.
  5. Бойчук О. В., Фесюкова Л. Б. Дитячий садок із поглядом у майбутнє.
  6. Підготовка дітей до школи. Наступність, перспективність. Збірник
  7. Северина Л. В. Особливості розвитку і виховання дитини у 6 років.
  8. Методична робота в ДНЗ. Видавництво “Основа”,2007.
  9. Педагогічні ради в ДНЗ. Видавництво “Основа”,2007.
  10. Матеріали до педагогічного аналізу діяльності ДНЗ. Дайджест 4. - Запоріжжя, 2007.
  11. Швайка Л. А., Чала Т. Т. Планування роботи в ДНЗ. – Основа 2008.
  12. Дитячий садок: управління. 2-ге видання – Шкільний світ 2006.
  13. Створення безпечних умов функціонування ДНЗ. – Харків «Основа»,2008. – Харків «Основа»,2008.
  14. Тести для оцінювання професійної підготовки педагогів ДНЗ.
  15. Настільна книга вихователя ДНЗ. вид –во «Основа» 2009.
  16. Калузька Л., Отрощенко М. Інновації в довкіллі. – Тернопіль – 2010.

Програми та планування

  1. Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні.
  2. Дитина в дошкільні роки. Програма розвитку, навчання та виховання дітей.
  3. Крутій К. Концепція та методичні засади програми “Дитина в дошкільні роки”
  4. Крутій К. Перспективне планування роботи з дітьми середнього дошкільного віку.
  5. Крутій К. Перспективне планування роботи з дітьми другої молодшої групи.
  6. Програма розвитку та виховання дитини раннього віку “Зернятко”. Київ 2004.
  7. Методичні рекомендації до програми розвитку та виховання дитини раннього віку “Зернятко”. Київ 2004.
  8. Інтегроване планування. Друга молодша група. В-во Тернопіль
  9. Логіко-математична діяльність. Друга молодша група. Перспективне планування. Дидактичні ігри. В-во Тернопіль.
  10. Орієнтовно-тематичне планування навчально-виховного процесу з дітьми молодшої групи. Навчально-методичний посібник. Укладач Кондратьева О. Ф., -Чернівці.
  11. Орієнтовно-тематичне планування навчально-виховного процесу з дітьми середньої групи. Навчально-методичний посібник. Укладач Кондратьева О. Ф., -Чернівці.
  12. Орієнтовно-тематичне планування навчально-виховного процесу з дітьми старшої групи. Навчально-методичний посібник. Укладач Кондратьева О. Ф., -Чернівці.
  13. Програма “Зернятко”. Планування навчально-виховної роботи в першій молодшій групі.
  14. Особистість дошкільника: надії та перспективи розвитку (науково-методичний посібник) частина І, ІІ, ІІІ) – Житомирський ОІППО.- 2003.
  15. Плануємо залюбки. Орієнтовні розробки тематичних циклів. Книга друга. (П-3) Тернопіль, 2007.
  16. Плануємо залюбки. Орієнтовні розробки тематичних циклів. Книга третя. (П-3) Тернопіль, 2007.
  17. Планування роботи вихователя ДНЗ за базовою програмою «Я у Світі» – вид –во «Основа» 2010. Схвалено МОНУ.
  18. Усі розробки ігор та вправ до Базової програми «Я у Світі». - вид –во «Основа» 2010.
  19. Інтегроване планування (Старша гр.) Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ)
  20. Входимо у світ. Система інтегрованих занять з дітьми четвертого року життя. Н. Паба, Т. Поніманська. – Тернопіль 2011.
  21. Входимо у світ. Система інтегрованих занять з дітьми п’ятого року життя. Н. Паба, Т. Поніманська. – Тернопіль 2010.
  22. Особистість дошкільника: перспективи розвитку. Піроженко Т. – Тернопіль 2010.
  23. Поніманська Т. , Лаба Н Входимо у світ. Система інтегрованих занять. 4, 5 рік життя. – Тернопіль – 2011.

Фізичний розвиток

  1. Денисенко Н. Ф., Музирова В. О., Шевцова Л. Г., Мельник Л. Д. “Малятко – здоров’ятко” Методичні рекомендаціїНа допомогу вихователям.
  2. “Малятко – здоров’ятко” Комплексна програма формування культури здоров’я дітей дошкільного віку.
  3. Єфименко М. М. Фізкультурні казки, або як подарувати дітям радість руху, пізнання, осягання.
  4. Скарбничка здоров’я. Збірка казок з інтегрованого курсу “Основи здоров’я”.
  5. Лущик І. В. Фізичне виховання дошкільників. Фізкультурна і оздоровча робота.
  6. Вільчковський Е, Денисенко Н. Організація рухового режиму дітей у дошкільних навчальних закладах

Валеологія

  1. Калузька Л., Щулькіна Н. Валеологія у дитячому садку та удома. (методичний порадник для вихователів дошкільних закладів та батьків)
  2. Вапеологічне виховання дошкільників Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ).

ОБЖД і ПДР

  1. Безпека життєдіяльності дошкільника. За ред. Грицюк Л. А. Камянець-Подільський, 2006.
  2. Сухар В. Л. Правила дорожнього руху. Цікаві та корисні матеріали.
  3. Яковенко Л. В. Абетка безпеки дошкільників. Методичні матеріали та розробки занять.

Соціально-моральний розвиток

Моральне виховання

  1. Базовий компонент дошкільної освіти, сфера”Люди” “Ти знаєш, що ти людина?” матеріали з досвіду роботи творчої групи “Світоч” ДНЗ м. Ніжина.
  2. Петрова В. І. Стульник Т. Д. Моральне виховання в дитячому садку. В.:”Ранок”, 2007.

Правове виховання

  1. Кириленко С., Слабошпицька Л. Знай свої права, дитино. К.:2000.
  2. Дубровський В. Ф., Червинська О. Ю. Правове виховання дітей старшого дошкільного віку. Видавництво “Ранок”.
  3. Базовий компонент дошкільної освіти, сфера “Я сам” “Знай свої права, дитино!”. Методичний посібник на допомогу вихователю ДНЗ. З досвіду роботи творчої групи “Світоч”
  4. Програма і методичні рекомендації з правового виховання дітей дошкільного віку “Я – маленька людина”.

Емоційно-ціннісний розвиток

Ігрова діяльність

  1. Калениченко А. В. и др.. Развитие игровой деятельности дошкольников. Методическое пособие.
  2. Узорова О., Нефьодова О. Пальчикова гімнастика.
  3. Школьник С. Я., Агєєнко Т. А. Веселі пальчики. Для занять з дітьми 5-6 років.
  4. Нечипорук Н., Томей О. Розвивальні ігри для дошкільників. – В-во “Основа”, 2007.
  5. Чуб Н. В. Ігри упродовж дня. Вправи на розвиток у дошкільників пам’яті, мислення, уяви дитини.
  6. Гра дошкільника: теорія і практика. Дайджест 5. – Упорядник Григоренко Г. І.. – Запоріжжя, 2007.
  7. Фесюкова Л. Б.200 схем та завдань для дітей 4-7 років. – “Ранок”, 2007.
  8. Шуть М. Майстерність проведення гри.
  9. Усі розробки ігор та вправ до Базової програми «Я у Світі». - вид –во «Основа» 2010.
  10. Бурова А. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку. (до Базової програми «Я і Світі» – рекомендовано МОНУ) – Тернопіль, 2010.
  11. Сюжетно-рольова творча гра (Старша гр..) Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ).

Пізнавальний розвиток

Краєзнавство

1. Сапон Володимир Вулиці старого Чернігова.

Народознавство

  1. Українське народознавство в дошкільному закладі. Програма та довідковий матеріал вихователям дошкільних закладів.
  2. Макаренко О. Стежками минувшини. Дітям про звичаєву обрядовість.
  3. Калузька Л. Диво край. Книга перша. Вибрані дидактико-методичні матеріали для працівників дошкільних закладів.
  4. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Київ 2008.
  5. Дитина і навколишній світ. Людина і суспільство. (Старша група). Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ).

Довкілля

  1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Київ 2008.
  2. Дитина і навколишній світ. Людина і суспільство. (Старша група). Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ).

Природа Космосу

  1. Крутій К., Каплуновська О. Природа космосу.
  2. Таємничий Всесвіт.
  3. Каплуновська О. Дошколятам про Космос.

Природа. Екологія

  1. Моя перша книжка про природу. Диво на долоні.
  2. Моя перша книжка про природу. Риби.
  3. Моя перша книжка про природу. Метелики.
  4. Моя перша книжка про природу. Дерева.
  5. Зелені скарби Чернігівщини. Чернігів, 2004.
  6. Творчо – розвивальні технології в екологічній освіті дошкільнят. За ред. Романчик Р. О.
  7. Крутій К. Світ неживої природи.
  8. Плохій З. Екологія…..1111
  9. Ніколаєва С. М. Любов до природи виховуємо з дитинства. В.: “Ранок”, 2007.
  10. Провозюк Г. Г. Барвистий світ навколо нас. Методичний посібник з питань екологічного виховання дітей днз.
  11. Соломеннікова О. А. Екологічне виховання в дитячому садку. (2-6 років) В.: “Ранок”, 2007.
  12. Голицина Н. С. Екологічне виховання дошкільнят. Перспективне планування роботи з дітьми 3-х – 7-ми років. В.: “Ранок”, 2007.
  13. Організація спостережень в дитячому садку. Видавництво “Основа”.
  14. Ніколаєва С. М. Любов до природи. – В-во “Ранок”, 2007.
  15. Голицина Н. С. Екологічне виховання дошкільнят.
  16. Соломеннікова О. А. Екологічне виховання в дитячому садку.
  17. ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ. – Харків 2008.
  18. Розповімо дітям про явища природи. Демонстраційний матеріал. – «Ранок» наочні посібники.

Логіко-математичний розвиток

  1. Крутій К., Плетенецька Л. Логіко – математичний розвиток дошкільників.
  2. Цікава математика (5-6 років). Робочий зошит з математики та розвитку мислення. (програма виховання та навчання дошкільників. Підготовча група дитячого садка)
  3. Вчимось рахувати без проблем (дітям 4-6 років). Крок до школи.
  4. Будний Б. Вчись вимірювати.
  5. Барташнікова І. А. Барташніков О.О. Розвиток уяви та творчих здібностей дітей 5-7 років.
  6. Барташнікова І. А. Барташніков О.О. Розвиток наочно-образного та логічного мислення у дітей 5-7 років.
  7. Барташнікова І. А. Барташніков О.О. Розвиток сенсорних здібностей і пам’яті у дітей 5-7 років.
  8. Білан О. Математика дошкільникам.
  9. Формування елементарних логіко-математичних понять у дітей дошкільного віку. Програма.
  10. Енциклопедія розвиваючих ігор. Арифметичні ігри для дітей 6-7 років.
  11. Светлова Інна Логіка. Москва 2004.
  12. Пєхарєва С. В., Андрусенко М. П. Розвиваємо увагу і логічне мислення. Харків. В.: “Основа”,2007.
  13. Светлова Логика.
  14. Логіко-математичні цікавинки до Базової програми «Я у Світі». – Харків: «Основа», 2010.

Логіки світу

  1. Стеценко І. Логіки світу. Розвиток логічного мислення молодших школярів
  2. Стеценко І. Логіки світу. Розвиток логічного мислення дітей 4-го року життя.
  3. Стеценко І. Логіки світу. Розвиток логічного мислення дітей 5-го року життя.
  4. Стеценко І. Логіки світу. Розвиток логічного мислення дітей 6-го року життя.
  5. Грабенко Т., Зінкевич–Євстигнєєва Т. Чудеса на піску.
  6. Народознавчі свята для дітей 5 – 9 років.

Мовленнєвий розвиток

Розвиток мовлення

  1. Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей від народження до 7 років.
  2. Богуш А.. М. Готуємо руку дитини до письма. Система занять і вправ з підготовки руки дитини дошкільного віку до письма у першому класі. Тернопіль 2001
  3. Богуш А., Гавриш Н., Котик Т. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах. Київ 2006.
  4. Богуш А. Методика навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах. Київ 2008.
  5. Богуш А., Луцан Н. Мовленнєва-ігрова діяльність дошкільників. Мовленнєві ігри, ситуації, вправи. Київ 2008.
  6. Білан О. Навчально-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку.
  7. Білан О. Художньо-мовленнєва діяльність дітей молодшого дошкільного віку.
  8. Білан О. Розповідання з ілюстраціями в дошкільних навчальних закладах. Методичний посібник.
  9. Барташнікова І. А. Барташніков О.О. Як навчити малюка 5-6 років читати.
  10. Крутій К. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.
  11. Ємець О., Федієнко В. Розвиваємо мовлення без проблем. (4-6 років) (зошит)
  12. Федієнко В. , Хаджинова В. Розвиваємо мовлення. Ігрові методики раннього розвитку. (4-5 років)
  13. Вчимося читати (4-6 років). Вчимося граючись.
  14. Федины Ольга и Сергей Как научить ребенка читать.
  15. Чому так називається? Етимологічний словник учня початкових класів.
  16. Крутій і ін. Вчимося мови та розмови.Запоріжжя,2001.
  17. Федієнко В., Хаджинова В. Розвиваємо мовлення. Ігрові методики раннього розвитку. (4-5 років).
  18. Фесюкова Л. Б. Розвиток уяви та мовлення у дітей 4-7 років. – “Ранок”, 2007.
  19. Фесюкова Л. Б.200 схем та завдань для дітей 4-7 років. – “Ранок”, 2007.
  20. Фесюкова Л. Б. Воспитание сказКомунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника. Т. Піроженко – Тернопіль 2010
  21. Богущ А. Мовленнєвий компонент дошкільної освіти. – “Ранок”, 2011.
  22. Сухар В. Придумай слово. Мовні ігри для дошкільнят. – “Ранок”, 2011.

Художньо-естетичний розвиток

Мистецтво

Образотворче мистецтво

  1. Використання нетрадиційних технік як засіб творчого розвитку дітей дошкільного віку. Дайджест 2. Запоріжжя 2006.
  2. Федієнко В., Чемеренко О. Образотворче мистецтво. Методики раннього розвитку дітей 4-6 років.
  3. Олійник Л. М. Зображуємо оточуючий світ. Методичні рекомендації з питань організації та планування продуктивних видів діяльності в молодшому дошкільному віці (малювання, аплікація, ліплення, конструювання)
  4. Шульга Л. Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого дошкільного віку.
  5. Шульга Л. Розвиток творчих здібностей у дітей середнього дошкільного віку.
  6. Каченаускайте Л. Апликация.
  7. Каченаускайте Л. Флористика.
  8. Витинанки на уроках образотворчого мистецтва.
  9. Горошко Н. А. Зображувальна діяльність у дошкільних навчальних закладах. Малювання, ліплення, аплікація.
  10. Соленоє тесто.
  11. Шульга Л. Барвиста радість. (розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання) – Запоріжжя, 2007.
  12. Копалова Н. Гурткова робота з аплікації та орігамі. – Тернопіль, 2007.
  13. Зошит з аплікації. Серія: “Аплікація в дитячому садку”. Молодша група (3-4 роки). – “Ранок”,2007.
  14. Зошит з аплікації. Серія: “Аплікація в дитячому садку”. Середня група (4-5 років). – “Ранок”,2007.
  15. Зошит з аплікації. Серія: “Аплікація в дитячому садку”. Старша група (5-6 років). – “Ранок”,2007.
  16. Художньо-естетична діяльність (Старша група). Методичне забезпечення Б. П. «Я у Світі». – Тернопіль: Навчальна книга – 2010. (Віконечко у світ)
  17. Художньо-естетичний розвиток дошкільників. Театралізована діяльність. – «Основа», Харків 2011.
  18. Ликова О. І. Програма художнього виховання, навчання і розвитку дітей 2-6 років. - «Ранок»,2008.

Художня література

  1. Розумні казки :

- Колобок;

- Теремок;

- Троє поросят;

- Кіт у чоботях.

  1. Пакалюк Т. Що посієш – те й пожнеш. Віршована казка..
  2. Пакалюк Т Хлібний зайчик. Віршована казка.
  3. Сокол А. Карооке на узліссі.

Креативний розвиток

Праця

  1. Козліна О. В. Уроки ручної праці в дитячому садку
  2. Швайка Л.А. Організація трудової діяльності в дитячому садку.
  3. Плануємо залюбки. Орієнтовні розробки тематичних циклів. Тернопіль 2007. книга ІІ, ІІІ.
  1. Творогова Н. О. Конструктивна творчість дошкільників. Конструювання з дітьми мол., сер., ст.. груп. – Основа, Харків, 2011.
  2. Яценко А. В. Джерельце творчості. (ТРВЗ). – «Ранок» 2011.

Психологія

  1. Система роботи з психофізичного розвитку дитини.
  2. Психологічний супровід інноваційно-освітніх технологій в дитячому садку.

Бібліотека “Шкільного світу”

  1. Кочерга О. Психофізіологія раннього дитинства.
  2. Кочерга О. Психофізіологія дітей 1 – 3 років.
  3. Кочерга О. Психофізіологія дітей 4 – 5 років
  4. Фізкультура від 4 до 9. педагогіка спільного успіху. –Упорядник Русаков А.
  5. Блудова Л. Як виховати здорову дитину.
  6. Гавриш Н. Розвиток зв’язного мовлення дошкільнят. Навчально – методичний посібник.
  7. Богуш А. Моє довкілля.
  8. Любарова В., Маяковська Т. У краплині відбивається всесвіт. Методичний посібник.
  9. Калініні Т. Перші успіхи в малюванні.
  10. Загадки на всі випадки. –Упорядник Вороніна Т., Осадча В.
  11. Шуть М. Школа ігромайстерності.
  12. Збірник ігор для дошкільнят. –Упорядник Вороніна Т.
  13. Шуть М. Майстерність проведення гри.
  14. Русан Л., Колосінська Г. Різновікова група в дитячому садку.
  15. Дятленко Н. Самоповага дітей.
  16. Богініч О. Фізичне виховання дошкільників засобами гри.
  17. Науменко Т. Музичне виховання найменших. Інтегровані заняття.
  18. Гаврикш Н. Інтегровані заняття. Методика проведення.
  19. Гаврикш Н. Інтегровані заняття. Конспекти.
  20. Щотижневе планування роботи в дитячому садку.
  21. Дитячий садок: управління. 2-ге видання – Шкільний світ 2006.
  22. Шуть М. Майстерність проведення гри.

Робота з батьками

  1. Калузька Л. Родинне сонце коло. Методичний порадник для роботи з батьками. – Тернопіль, 2007
  2. Чуб. Н. В. Довідник для батьків дошкільників. Психологія дитини від А до Я., – Веста, 2007.
  3. Сухар В. Л. Робота з родинами вихованців дитячого садка

Освітня програма

дошкільного відділення комунального закладу

«Комунальний заклад "Ліцей № 2 Покровської міської ради Дніпропетровської області"» міста Покров

2023 - 2024 навчальний рік

Програма розроблена відповідно до вимог Законів України «Про освіту»,«Про дошкільну освіту»,«Про охорону дитинства».

Освітня організаційна діяльність в дошкільному відділення КЗ «НВО» у 2022 - 2023 навчальному році регулюється та здійснюється відповідно до Законів України № 2136-ІХ від 15.03.2022 « Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», а також зазначені в листах Міністерства освіти і науки від 02.04.2022 № 1/3845 – 22 «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні», від 17.03.2022 №1/3475 – 22 « Про зарахування до ЗДО дітей із числа внутрішньо переміщених осіб», від 22.06.2022 № 1/6887 -22 « Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників». «Про дошкільну освіту»; Базового компоненту дошкільної освіти; Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641 у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 № 1038); Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305); Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234); Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено Наказом МОН України від 20.04.2015 № 446); Листів Міністерства освіти і науки: «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році» № 1/9-411 від 30.07.2020 року; «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році» №1/9-394 від 22.07.2020 року; «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» Постанова МОЗ № 25 від 21.05.2020 року; «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти під час карантину» Лист МОНУ від 22.05.2020 №1/9 – 269; «Щодо організації медико - педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти» Лист МОН № 1/9-765 від 12.12.19 року; «Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками» Лист МОН № 1/9-766 від 12.12.19 року; «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» Лист МОН № 1/11-1491 від 14.02.19 року; «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах» Лист МОН №1/9-454 від02.09.2016 року; «Організація фізкультурно - оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах» Лист МОН №1/9-456 від 02.09.2016 року; «Щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців» Лист МОН №1/9-546 від 11.10.2017 року; «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти» Лист МОН №1/9‑249 від 19.04.2018 року; «Щодо організації інклюзивного навчання узакладах освіти у2020 - 2021н.р»(від 31.08.2020 №1/9 - 495), «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» (від 14.02.2019 №1/11 - 1491);»Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками» Лист МОНУ від 12.12.2019 №1/9-766, Статуту КЗ «НВО» та інших нормативно - правових документів в сфері освіти.

Дошкільне відділення комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання (середня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – позашкільний навчальний заклад) м.Покров Дніпропетровської області» здійснював освітньо - виховний процес у 2021 - 2022 навчальному році за такими пріоритетними напрямами:

1. забезпечення методично – психологічного супроводу наступності між дошкільною і початковою освітою КЗ «НВО» в умовах НПП «Інтелект України»;

2. удосконалення максимально ефективних умов, психолого – педагогічного супроводу для дітей з ООП через освітню технологію «Інклюзивна освіта»;

3. спрямування роботи колективу на актуалізацію основних завдань з безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров'я дошкільників в умовах пандемії Сovid - 19.

Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи дошкільного відділення за минулий 2021 – 2022 навчальний рік, зваживши на досягнення і перспективи які проведені та виконані протягом року, враховуючи воєнний стан, педагогічним колективом визначено основні завдання дошкільного відділення на наступний 2022 -2023 н.р. :

· Забезпечення методико – психологічного супроводу наступності між дошкільною і початковою освітою КЗ «НВО» в умовах НПП «Інтелект України» через «Онлайн –садок #POKROV».

· Удосконалення максимально ефективних умов психолого – педагогічного супроводу для дітей з ООП - «Інклюзивна освіта» через соціальні мережі: Viber, Мessenger, Facebook, соціальний патронат.

· Забезпечення форм взаємодії з родинами вихованців через використання сучасних інформаційно – комунікативних технологій для розвитку діалогічного мовлення дошкільників.

Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року, літній оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня. Звертаючи увагу на нестабільне положення в Україні, небезпечні умови знаходження дітей в дошкільному закладі, міграцію населення з дітьми здійснення освітньо –виховної роботи переводиться на новий тип – Onlayn – platformу для повноцінного забезпечення дошкільників освітньо – виховною діяльністю через соціальні мережі: Viber, Мessenger, Facebook, а також впровадження соціального - педагогічного патронату для дітей та батьків.

Загальна тривалість канікул, під час яких організаційно –педагогічні заняття з вихованцями не проводяться та складає 101 день:

- літні – 66 календарних днів з 1 червня по 31 серпня,

- осінні – 5 календарних днів з 28 жовтня по 03 листопада,

- зимові – 23 календарних дні з 21 грудня по 12 січня,

- весняні – 7 календарних днів з 23 березня по 29 березня.

Ючи увагу на незвичність обставин суспільного життя, Зверта

В канікулярний період з вихованцями проводиться фізкультурно - оздоровча і художньо - продуктивна діяльність.

В закладі дошкільної освіти встановлено 5 - денний навчальний тиждень. Заклад працює з 0630 до 1830.

Колектив закладу спрямовує свою діяльність у 2022 – 2023 навчальному році на розв'язання поставленої науково – методичної проблеми: «Забезпечення якісної дошкільної освіти на засадах перспективності та наступності дошкільної та початкових ланок освіти в умовах впровадження всеукраїнського науково – методичного проекту «Інтелект України».

В дошкільному відділенні КЗ «ЛІЦЕЙ №2» функціонує 6 груп:

- 1 група раннього віку;

- 1 інклюзивна група;

- 1 група компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення;

- 3 групи для дітей дошкільного віку загального типу ( середня, старша).

Заклад реалізує різні форми охоплення дошкільною освітою дітей по мікрорайону обслуговування: групи повного дня, короткотривалого перебування.

В освітньому процесі дошкільного відділення реалізується зміст інваріантної та варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти за комплексними та парціальними програмами.

Зміст інваріантної складової забезпечується у відповідності до рекомендованих програм (Лист МОНУ від 09.12.2019 №1/9 – 750 «Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти»: Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» Білан О.І., Максименко О.Л., Возна Л.М. та ін., Освітня програма для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» Н.В.Гавриш, Т.В.Панасюк, Т.О.Піроженко, О.С.Рогозянський, О.Ю.Хартман, А.С.Шевчук, Програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років «Оберіг» А.М.Богуш, Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко», програмно – методичним комплексом «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ», Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Корекційно – розвиткова програма для дітей 3 – 7 років» МОНУ від 12.04.2013 №1/11 – 6940.

Мета освітньої програми - створення інтегрованої освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну і доступну освіту, яка забезпечує організацію життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6(7) років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому періоді.

Мета освітньої програми- реалізація комплексу розвивальних, виховних, навчальних функцій та змістовних напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6 (7) років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому етапі.

Завдання програми- сформованість мінімально достатнього та необхідного рівня освітніх компетенцій дитини перших 6 (7) років життя, що забезпечує її повноцінний психофізичний та особистісний розвиток і психологічну готовність до навчання у школі. Визначені Базовим компонентом дошкільної освіти вимоги до обсягу необхідної інформації, життєво важливих компетенцій, системи ціннісних ставлень до світу та самого себе відображені у програмі є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітньо - виховного процесу

Структура програми -визначення освітніх ліній відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, визначення загального обсягу навантаження на кожний вік дитини: ранній вік (третій рік життя), молодший вік (четвертий рік життя), середній вік (п’ятий рік життя), старший дошкільний вік (шостий рік життя). Кожна освітня лінія програми завершується показниками компетентності.

Види діяльності

Розподіл занять на тиждень в організованих видах діяльності укладається за змістовними освітніми лініями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Кількість занять інваріантної складової повністю відповідає вимогам наказу. Види діяльності плануються за освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури» (музична, образотворча, театральна діяльність, тощо), «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Мовлення дитини», «Особистість дитини». Реалізація програми передбачає врахування принципу інтеграції освітніх ліній у відповідності з віковими можливостями і особливостями вихованців.

Освітня та корекційно-розвиткова робота в групі компенсуючого типу для дітей з порушенням мовлення здійснюється згідно з вимогами Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (інтелект норма), Програми розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко», Програмно – методичним комплексом «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ».

Освітня робота в інклюзивних групах здійснюється згідно з вимогами Програми розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Корекційно – розвиткова програма для дітей 3 – 7 років» МОНУ від 12.04.2013 №1/11 – 6940.

Форми організації освітнього процесу

Набуття різних видів компетенцій дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах діяльності (ігровій - провідній для дітей дошкільного віку; руховій; природничій; предметній; образотворчій, музичній, театральній, літературній; сенсорно - пізнавальній і математичній; мовленнєвій; соціокультурній та інших) і вимагає практичного засвоєння дитиною системи елементарних (доступних) знань про себе та довкілля, моральних цінностей, уміння доречно застосовувати набуту інформацію. Організоване навчання проводиться у формі занять, починаючи з 3-го року життя. Протягом дня рівномірно розподіляються всі види активності за основними лініями розвитку залежно від бажань та інтересу дітей.

Тривалість спеціально організованих фронтальних занять становить:

- у групі раннього віку – не більше 12 хвилин;

- у другій молодшій групі – не більше 15 хвилин;

- у середній групі –25 хвилин;

- у старшій групі –30 хвилин.

Тривалість перерв між заняттями – не менше 10хвилин.

Організація проведення освітнього процесу у спеціальній групі для дітей з порушенням мовлення має свою специфіку.

Вчителем-логопедом і вихователями у спеціальній групі для дітей з порушенням мовлення проводяться ігри - заняття з формування мовленнєвої діяльності, які мають єдину корекційно - розвиткову спрямованість.

Вчитель-логопед проводить:

- фронтальні ігри -заняття – з усіма дошкільниками групи упродовж 25 хв.;

- підгрупові ігри - заняття – з 4 - 6 особами (залежно від логопедичного висновку та наповнюваності групи) упродовж 25 хв.;

- індивідуальні ігри - заняття – з однією дитиною 10-15 хв.

У закладі створено середовище адаптоване до потреб дітей з особливими освітніми потребами. Наповнюваність інклюзивних груп становить 15 осіб, з них 1-3 дитини з особливими освітніми потребами (ООП), у тому числі з інвалідністю, за рекомендаціями психолого – медико - педагогічної консультації (ПМПК) та інклюзивно - ресурсного центру (ІРЦ). Перебувати в інклюзивній групі діти з ООП можуть у віці до 7 (8) років. Освітній процес з цією категорією дітей відбувається за індивідуальною програмою розвитку (ІПР) та адаптується до можливостей дитини (за необхідністю).

Розподіл занять на тиждень в організованих видах діяльності укладається за змістовними освітніми лініями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Кількість занять інваріантної складової повністю відповідає вимогам наказу.

У освітньому процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально - групові, групові заняття, а також міні - заняття упродовж дня, гуртки за інтересами:

в дошкільних групах:

- з вокальної діяльності «Домісолька» - 1 заняття на тиждень,

- Інтелект – студія раннього розвитку - 1 заняття на тиждень:

- екологічного спрямування «Зелений вогник» - 1 заняття на тиждень,

- з театралізованої діяльності «Дивограй» - 1 заняття на тиждень,

Робота в гуртках за інтересами дітей ЗДО, є самостійною додатковою організаційною формою освітнього процесу. Її мета: задовольняти потреби й зацікавленості дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні, загальні та спеціальні здібності; активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість. Заняття в гуртках за інтересами переважно планується в другій половині дня. Тривалість гурткової роботи – 15 - 25 хвилин залежно від віку дітей. День проведення гурткової роботи визначено у розкладі занять кожної вікової групи.

Для програмно - методичного забезпечення освітнього процесу використовуються навчальні видання, рекомендовані Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2020 - 2021 навчальному році розміщені на сайті Міністерства освіти і науки України (http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/norm-baza.html).

Зміст освітньої програми передбачає:

- формування основ безпечної життєдіяльності, охорони життя і здоров'я дошкільників в умовах пандемії Сovid - 19;

- утвердження психолого – педагогічного супроводу дітей з ООП.

- Формування портрету старшого дошкільника в умовах впровадження НПП «Інтелект України».

Реалізацію змісту освітньої програми здійснює педагогічний склад людей: вихователі, вчитель - логопед, музичний керівник, практичні психологи, асистенти вихователя та старша медична сестра.

У закладі впроваджується інноваційна освітня діяльність:

- методика сенсорного виховання за М.Монтессорі;

- методика «Раннє читання» Ж.О.Декролі;

- технологія психолого - педагогічного проектування в умовах інклюзії:

- навчально – розвивальний курс «Логіки світу» І.Стеценко;

- технологія «Елементарне музикування» К.Орфа;

- логічні блоки З.Дьєнеша;

- вивчаються досвіди роботи вихователів

Проект робочого навчального плану

дошкільного відділеннякомунального закладу

«КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛІЦЕЙ № 2 ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

2023 - 2024 навчальний рік

В освітньому процесі закладу реалізується зміст інваріантної та варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти за комплексними та парціальними програмами.

Інваріантна складова

Програми Автор Ким, коли затверджені
Комплексні
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» Білан О.І Возна Л.М. Максименко О.Л. та ін. Міністерством освіти і науки, України листом від 23.05.2017 року №1/11-4988
Освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку. Н.В.Гавриш, Т.В.Панасюк, Т.О.Піроженко, О.С.Рогозянський, О.Ю.Хартман, А.С.Шевчук За заг. наук. ред. Т.О.Піроженко. Міністерством освіти і науки, України листом від 01.08..2017 року №1/11-7684
Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко" Сак Т.В. та ін.. Наказ Міністерства освіти і науки, України від 24.07.2018 №802
Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Корекційно – розвиткова програма для дітей 3 – 7 років» МОНУ від 12.04.2013 №1/11 – 6940. Дуброва І.Н. Лощених В.П. Шмалько Л.П. Міністерство освіти і науки України від 12.04.2013 №1/11-6940
Парціальні освітні програми
«Україна - моя Батьківщина» програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку Каплуновська О.М. Комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 25.03.2016 №2.1/12-Г-85)
«Дитина у світі дорожнього руху» програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху Тимовський О. Репік І. Комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 25.12.2014 №14.1/12-Г-1856)
Дошкільнятам-освіта для сталого розвитку Парціальна програма для закладів дошкільної освіти Комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 12.02.2019 №141/12-Г-255
Варіантна складова (по гурткам)
Програма оздоровчо-освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку «Веселкова музикотерапія» Малашевська Ірина, Демидова Світлана Комісією з дошкільної педагогіки та психології науково-методичною радою з питань освіти Міністерства освіти і науки України лист від 25. 02.2015 №14.1/12-Г-54
Вчимося жити разом. Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років. Піроженко Т.О. Хартман О.Ю. Лист ІМЗО від 13.06.2016 №21/12 – Г – 363

Розподіл занять на тиждень на дитину у групах загального розвитку

дошкільного відділеннякомунального закладу

«КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛІЦЕЙ № 2 ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

2023 - 2024 навчальний рік

Види діяльності за освітніми лініями Кількість онлайн - занять на тиждень за віковими групами
перша молодша (від 2 до 3 років) №1 друга молодша (від 3 до 4 років) №6 середня (від 4 до 5 років) №3 старша (від 5 до 6 років) №2, №5
Ознайомлення із соціумом 1 1 2 2
Ознайомлення з природним довкіллям 1 1 1 2
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо) 4 4 4 4
Сенсорний розвиток 1 - - -
Логіко-математичний розвиток - 1 1 1
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2 2 2 3
Здоров’я та фізичний розвиток* 2 2 3 3
Загальна кількість занять на тиждень 9 9 10 12
Додаткові освітні послуги на вибір батьків 1 3
Максимальна кількість занять на тиждень 10 14 16 20
Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах)** 1,4 2,7 4,0 8,3

Примітки:

Значному скороченню організованих форм навчальної діяльності (занять) сприяє блочно – тематична організація освітнього процесу на засадах інтеграції, яка істотно знижує навчальне навантаження на дітей. При цьому тривалість інтегрованого заняття може дещо збільшуватися за рахунок постійної зміни різних видів дитячої діяльності (на 5, 10, 15 хвилин відповідно в молодшій, середній, старшій групах), проте інтегроване заняття може замінити всі інші, крім занять з фізичної культури й музичного виховання. Тобто щодня можна проводити одне інтегроване заняття, закріплюючи набуті дітьми знання і вміння в різних видах дитячої діяльності протягом дня. При цьому тривалість статичного навантаження у положенні сидячи на одне заняття не повинна перевищувати для дітей молодших груп – 15 хвилин, середніх – 20 хвилин, старших – 25 хвилин.

Гуртки:

у старших групах проводяться гуртки:

- з вокальної діяльності «Домісолька» - 1 заняття на тиждень,

- Інтелект – студія раннього розвитку - 1 заняття на тиждень:

- екологічного спрямування «Зелений вогник» - 1 заняття на тиждень,

у середній групі гурток:

- з театралізованої діяльності 2Дивограй» - 1 заняття на тиждень,

Розподіл навантаженняна тиждень на дитину

у групі компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення

2023 - 2024навчальний рік( онлайн - навчання)

Види діяльності за освітніми лініями Кількість занять на тиждень у старшій (від 5 до 6(7) років групи №4
Ознайомлення із соціумом 2
Ознайомлення з природним довкіллям 1
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо) 1 5
Сенсорний розвиток -
Логіко-математичний розвиток 1
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2
Здоров’я та фізичний розвиток 2 2
Корекція порушень мовленнєвого розвитку, формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування (заняття з вчителем – логопедом) 3 5
Загальна кількість занять на тиждень 16
Максимальна кількість занять на тиждень 18
Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах) 4 7,2

Примітки:

1– Передбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури. Театралізована діяльність присутня протягом дня як самостійний вид діяльності чи включена в різні заняття для реалізації їх програмових завдань. 1 заняття на тиждень із художньої літератури проводиться за рахунок інтеграції занять з художньо-продуктивної діяльності.

2– Години, передбачені для фізкультурних занять, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дітей.

3– Передбачає корекцію порушень мовленнєвого розвитку у дітей в предметно-практичних діях під час фронтальних, корекційних під групових та індивідуальних занять.

4– Максимально допустиме навчальне навантаження визначають шляхом множення загальної кількості занять на тиждень, відведених на вивчення освітніх ліній у віковій групі, на тривалість заняття залежно від віку вихованців.

Розподіл навантаження на тиждень на дитину

у спеціальних інклюзивних групах

2023 - 2024 навчальний рік (онлайн - навчання)

Види діяльності за освітніми лініями Кількість занять на тиждень у старшій групі № 6 (від 5 до 6(7) років
Ознайомлення із соціумом 2
Ознайомлення з природним довкіллям 1
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо) 1 5
Сенсорний розвиток -
Логіко-математичний розвиток 1
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2
Здоров’я та фізичний розвиток 2 2
Корекційний розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер, позитивних якостей особистості, формування соціальної компетентності в різних видах діяльності (заняття з вчителем – логопедом, практичним психологом). 3 Завдання корекційного розвитку пізнавальної, емоційно-вольової сфер, позитивних якостей особистості, формування соціальної компетентності в різних видах діяльності інтегруються в усі види діяльності дітей протягом дня: ігрову, трудову, навчальну
Загальна кількість занять на тиждень 11
Максимальна кількість занять на тиждень 20
Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах) 4 8,3

Примітки:

1– Передбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури. Театралізована діяльність присутня протягом дня як самостійний вид діяльності чи включена в різні заняття для реалізації їх програмових завдань. 1 заняття на тиждень із художньої літератури проводиться за рахунок кількості занять з художньо-продуктивної діяльності.Примітки:

2– Години, передбачені для фізкультурних занять, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дітей.

3– Передбачає корекційний розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер, позитивних якостей особистості, формування соціальної компетентності

у дітей в предметно-практичних діях під час фронтальних, корекційних підгрупових та індивідуальних занять.

4– Максимально допустиме навчальне навантаження визначають шляхом множення загальної кількості занять на тиждень, відведених на вивчення освітніх ліній у віковій групі, на тривалість заняття залежно від віку вихованців

Кiлькiсть переглядiв: 2506