Всеукраїнський проект "Розвиток соціальної згуртованості суб'єктів освітнього процесу"

Стратегія та концепція реалізації Всеукраїнського проекту "Розвиток соціальної згуртованості суб'єктів освітнього процесу"

Графік проведення навчальних тренінгів, семінарів, майстер-класів, ворк-шопів,фасилітаційних сесій для учасників Всеукарїнського проекту "Розвиток соціальної згуртованості суб'єктів освітнього процесу"

Опис дистанційних курсів на ВУМ, обраних колективом нашої школи

Презентація "Технології соціальної згуртованості" М. Нестерової

Презентація "Сходження особистості до професії: теорія і практика формування" (Мельник О.В.)

Презентація "Ефект самодостатності старшокласника"(Мельник О.В.)

Презентація "Графіки"(Мельник О.В.)

Нормативна база

Про затвердження Комплексної програми реалізації на національному рівні рішень,

прийнятих на Всесвітньому саміті зі сталого розвитку, на 2003-2015 роки

Програма «Сталий розвиток України»

Модель науково-методичної роботи випереджаючій освіти у школі для сталого розвитку

Теорія та практика впровадження Ідей випереджаючої освіти для сталого розвитку у Дніпропетровському регіон

"Шляхи реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку в освітній практиці

КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ ВИПЕРЕДЖАЮЧОЇ ОСВІТИ ТА УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Школа в експерименті обласного рівня

/Files/images/111111.JPG

/Files/images/2222.JPG

/Files/images/333333.JPG

/Files/images/44444.JPG

/Files/images/55555.JPG

/Files/images/666666.JPG

/Files/images/777777.JPG

/Files/images/888888.JPG/Files/images/9999.JPG

/Files/images/9999999.JPG

Тренінг "Медіаосвіта протягом життя"

Новини

Досягнення

Медіауроки

Корисна інформація, щодо викладання предмету «Медіакультура» та експерименту з медіаосвіти.

Презентація дослідно-експериментальної роботи:«Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа-освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів»

Архітектура проекту
"Дніпропетровська обласна освітня мережа"

/Files/images/диплом.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1892