/Files/images/Безымянный.JPG

/Files/images/001.JPG

2016-2017н.р.

Графік термінів проведення державної підсумкової атестаціїкомунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2 м. Покров Дніпропетровської області»у початковій школі ( 4-ті класи) за 2016/2017 навчальний рік

Графік термінів проведення державної підсумкової атестації комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2 м. Покров Дніпропетровської області» в основній школі (9-ті класи) за 2016/2017 навчальний рік

2014-2015н.р.

Проведення ДПА та ЗНО у 2015 році: роз’яснення МОН

Міністерством освіти і науки надано роз'яснення щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації й зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році.

Зокрема в освітньому відомстві нагадують, що у 2014/15 навчальному році атестація буде проведена у письмовій формі з навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів.

Завдання для проведення атестації укладаються навчальними закладами за рекомендаціями Міністерства освіти і науки.

Обов’язковою є атестація з української мови, що проводиться у формі ЗНО. При цьому результати ЗНО з української мови зараховуються як результат державної підсумкової атестації за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2015 року.

Якщо випускник (випускниця) через поважні причини не зміг (змогла) скласти ЗНО з української мови і літератури в основну сесію, то він (вона) має пройти ЗНО під час додаткової сесії. Відповідно, атестат він (вона) отримує пізніше.

Учням (вихованцям) вечірніх загальноосвітніх навчальних закладів надається право пройти атестацію з усіх предметів, визначених Міністерством освіти і науки України, за місцем навчання. Також, за їх бажанням, як атестація, можуть бути зараховані результати зовнішнього незалежного оцінювання.

Учні (вихованці), які хворіли під час проведення атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального закладу та відповідним наказом його керівника їм надається право пройти атестацію в інший час.

Учні (вихованці), які тимчасово навчалися за кордоном і повернулися в Україну після проведення атестації, проходитимуть атестацію в інший час. У таких випадках конкретні терміни проведення атестації визначатимуться за рішенням місцевих органів управління освітою.

В окремих випадках, зокрема пов’язаних з призовом на військову службу, виїздом на постійне місце проживання за кордон тощо, дозволяється проводити державну підсумкову атестацію достроково, крім атестації з української мови.

Рішення про проведення і терміни дострокової атестації приймається педагогічною радою на підставі письмової заяви батьків, одного із батьків, осіб, які їх замінюють, або їх законних представників, учнів (вихованців) (у разі досягнення повноліття) та затверджується наказом керівника навчального закладу.

Учні (вихованці), які проживають на тимчасово окупованій території, проходять атестацію у Міжнародній українській школі або іншому навчальному закладі системи загальної середньої освіти України, що розташовані поза тимчасово окупованою територією або в навчальних закладах, що перемістилися з такої території. Громадянам України, які проживають на тимчасово окупованій території, надається право пройти атестацію екстерном. При цьому атестацію мають можливість пройти особи, які зараховані на екстернатну форму навчання.

Також, Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки № 431 визначено, що можливість пройти річне оцінювання за відповідний клас та атестацію за освітній рівень відповідно початкової, базової і повної загальної середньої освіти мають, зокрема, особи, які з будь-яких поважних причин не мають змоги відвідувати навчальні заняття в загальноосвітньому навчальному закладі.

Прийом заяв від екстернів починається з жовтня і закінчуються, як правило, не пізніше 1 березня поточного навчального року.

Разом з тим, задля своєчасної реєстрації випускників для проходження державної підсумкової атестації з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання бажано, щоб випускники, які проживають на тимчасово окупованій території, прикріпилися до навчальних закладів на екстернат до 10 лютого 2015 р.


Методичні рекомендації ДПА з географії

Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії в 11 класах 2014-2015 н.р.

Метою державної підсумкової атестації з географії є виявлення рівня навчальних досягнень школярів за курс основної та старшої школи. Учні мають продемонструвати сформовані знання про географічну картину світу, які спираються на положення теорії взаємодії суспільства і природи, географічного поділу праці, на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів; цілісне уявлення про навколишній світ. Відповіді випускників ґрунтуються на використанні планів типових характеристик географічних територій та об’єктів, матеріалів із засобів масової інформації та науково-популярної літератури. Такий підхід сприятиме актуалізації навчально-пізнавальної, комунікативної та інформаційної компетенцій школярів і поглиблюватиме загальнокультурні надбання старшокласників. Державна підсумкова атестація проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 11 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Забуга Н. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

До збірника входить 20 варіантів письмових робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Крім тестових завдань, кожен варіант містить одне завдання на контурній карті (номер 34) і чотири завдання відкритого типу (30-33), одне з них (32) вимагає для отримання правильної відповіді виконання певних математичних розрахунків з відповідним записом у бланку відповідей, завдання під номером 33* призначене лише для учнів, які навчаються за програмою профільного рівня. Відповідно учні профільних класів не виконують завдання відкритого типу під номером 31.

Під час виконання атестаційної роботи користуватися атласами та іншими джерелами картографічних знань не дозволяється. На виконання атестаційної роботи відводиться 90 хвилин. Час на вступну бесіду та інструктаж не враховується.

Для відповіді на тестові завдання використовується зразок бланка відповідей, а також контурна карта, які вчитель може скопіювати в необхідній кількості. Відповіді на завдання відкритого типу учні виконують на окремих аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу, які додаються до заготовлених бланків відповідей.

Результати державної підсумкової атестації з географії враховуються при визначенні середнього балу атестата.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти учасники Міжнародної учнівської олімпіади з географії, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, переможці ІІ та учасники ІІІ етапу конкурсу БМАНУМ звільняються від атестації з географії, якщо вони стали переможцями з географії в 11-му класі. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляють річний та атестаційний бали з цих предметів – 12 балів.

Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис (звільнений (а)).

Зауважуємо, що учні 11-х класів, які хворіли під час проведення державної підсумкової атестації, зобов’язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надаватиметься право пройти атестацію в інші терміни.

Алгоритм підготовки до державної підсумкової атестації (методичні рекомендації для вчителів).

Згідно чинного законодавства (Положення про державну підсумкову атестацію, листи, накази МОНМС України), матеріали для проведення ДПА готуються вчителем, не пізніше 1 травня передаються директору навчального закладу і до проведення ДПА зберігаються у сейфі директора школи.

З метою однозначності «правил» проведення ДПА рекомендуємо вчителям дотриматися такого алгоритму дій:

1. Вивчити документи, які регламентують закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації.

2. Придбати посібники для державної підсумкової атестації.

3. Уважно ознайомитися із структурою та змістом збірника. Вивчити всі рекомендації та вимоги щодо структурування атестаційних завдань, термінів виконання, виставлення балів, оформлення атестаційних робіт.

4. Завчасно ознайомити учнів з особливостями оформлення атестаційних робіт, заповнення бланків відповідей, вимогами щодо організації процесу ДПА (заборона користуватися таблицями, схемами, довідниками, картами, атласами т.д., обмеження в часі).

5. Із наявних у збірнику варіантів, вчитель обирає не менше 10 варіантів (при кількості учнів 31 і більше готується 20 варіантів).

6. Всі обрані варіанти підготувати на окремих аркушах формату А4 (ксерокопія має бути якісна, можна використати звичайний збірник, розділивши його за варіантами, скріпивши аркуші одного варіанту між собою).

7. Підготувати бланки відповідей на кожного учня. На бланку відповідей у верхньому лівому кутку поставити штамп школи, внизу бланка відповідей виставляється результат ДПА: зазначаються бали та оцінка. Також на бланку відповідей оцінка завіряється підписами голови та членів комісії.

8. Підготувати окремі аркуші зі штампом школи для завдань з розгорнутими відповідями, а також передбачити аркуші для чернеток, оскільки тестові завдання містять географічні задачі, які учні мають розв’язати.

9. Спосіб вибору варіанту державної підсумкової атестації кожному учню обирається вчителем.

10. Відлік часу виконання атестаційної роботи починається після проведення інструктажу і становить 90 хвилин.

11. Завдання на контурній карті виконуються тією ж ручкою, що й тести. Учень самостійно розробляє легенду карти (умовні знаки мають відповідати загальноприйнятим, але допускаються варіанти, коли учень сам визначає умовні знаки, або позначає окремі об’єкти цифрами). Якщо позначаються, наприклад, регіони вирощування основних технічних культур, учень сам обирає умовні знаки, наносить їх на контурну карту, враховуючи вимоги до виконання завдань на контурній карті. Для оцінювання даного типу завдань, використовуються критерії оцінювання практичних робіт. Враховується точність, об’єктивність, охайність нанесення, повнота розкриття даного питання. Вчителю доречно попередньо визначити вимоги до виконання такого типу завдань і ознайомити з ними учнів.

12. Бланки завдань і чернетки учні не здають. Бланки відповідей, завдання на контурній карті, аркуші з розгорнутими відповідями здаються на перевірку. Учні підписують як бланки відповідей, так і аркуші з розгорнутими відповідями.

13. Перевірка атестаційних робіт: - на бланку тестів під час перевірки кожного завдання виставляти його оціночний бал; - на аркушах для виконання завдань з розгорнутою відповіддю також обов’язково проставляються бали за кожне завдання.

14. Перевіряючи виконання завдань, вчитель оцінює їх відповідними балами, визначає суму балів

15. Отримані результати вчитель фіксує на бланку відповідей. Члени комісії перевіряють об’єктивність оцінювання та підписують аркуші з розгорнутими відповідями, бланки відповідей, заповнюють і підписують протокол ДПА.

Графік термінів проведення державної підсумкової атестації комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2 м. Орджонікідзе Дніпропетровської області» у початковій школі ( 4-ий клас) за 2014/2015 навчальний рік

Графік проведення консультацій до ДПА – 2015 р.

2013-2014н.р.

ДПА у школі І-ІІІ ступені буде проведено відповідно до чинного законодавства України

У школі І ступеня ( 4 клас) з 3-х предметів (з 13 до 22 травня 2014 року):

українська мова, читання, математика.

У школі ІІ ступеня (9 клас) з 5-ти предметів(з 02 червня по 16 червня 2014 року):

- 2 червня о 8:20 – математика (інтегрована робота з алгебри та геометрії) – письмово за завданнями, оголошеними департаментом освіти і науки облдержадміністрації в день атестації по обласному радіо;

- 13 червня о 9:00 – українська мова (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки України в день атестації по телебаченню (канал УТ-1 ) та радіо;

- географія (письмово);

- біологія (письмово);

- іноземна мова (письмово).

У школі ІІІ ступеня ( 11 клас) з 3-х предметів ( з 23 по 29 травня 2014 року):

23 травня о 9:00 – українська мова (переказ, обов’язково) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки України в день атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо;

26 травня о 8:20 – математика (інтегрована контрольна робота з алгебри та початків аналізу і геометрії) за завданнями, оголошеними департаментом освіти і науки облдержадміністрації в день атестації по обласному радіо.

А також один предмет на вибір учнів за затвердженим графіком.

Збірник завдань для ДПА, хімія, 11 клас

Поради психолога

Графік термінів проведення державної підсумкової атестації комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2м.Орджонікідзе Дніпропетровської області» у початковій школі (4-ті класи) за 2012/2013 навчальний рік

Графік термінів проведення державної підсумкової атестації комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2м.Орджонікідзе Дніпропетровської області» в основній школі (9-ті класи) за 2012/2013 навчальний рік

Графік термінів проведення державної підсумкової атестації комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 2 м. Орджонікідзе Дніпропетровської області»
у старшій школі (11-ті класи) за 2012/2013 навчальний рік


Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології 9 клас (О.В.Костильов, О.А.Андерсон)

Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови 9 клас (Мацько Л.І.,Христенок В.Ф., Сидоренко О.М., Мацько О.М.)

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з правознавства (практичний курс) 9 клас (Ремех Т.О.)

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики 9 клас (О.І.Глобін, О.В.Єргіна, П.Б.Сидорнеко,О.В.Комаренко)

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії 9 клас (Р.В.Гладковський, А.І.Довгань, Л.Б.Паламарчук, В.В.Совенко)

2012-2013н.р.

У 1-4 класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 21 травня із української мови та читання, математики.

У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 28 травня по 11 червня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

Державна підсумкова атестація з української мови для випускників 9-х класів (диктант) проводиметься 31 травня. Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо.

Державна підсумкова атестація розпочинається о 09.00.

Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з 27 по 31 травня з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань.


27 травня відбудеться державна підсумкова атестація з української мови (переказ, обов'язково).

Перелік збірників та методичні рекомендації.

Перелік збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів

1. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г. Т., Новосьолова В. І., Ярмолюк А. В.).

2. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В.).

3. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В.).

4. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В.).

5. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М.).

6. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з правознавства. 11 клас» (авт. Ремех Т. О.).

7. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Людина і світ». (авт. Бакка Т. В., Мелещенко Т. В.).

8. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Філософія». 11 клас» (авт. Бакка Т. В., Мелещенко Т. В.).

9. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 11 клас» (авт. Таранік-Ткачук К. В., Фоміна С. П.).

10. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н.).

11. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької, мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю.).

12. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В.П.).

13. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Панкратова І. Є.).

14. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Панкратова І. Є.).

15. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас» (авт. Дубовик О. А.).

16. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас» (авт. Фіцайло С. П., Скрипник Н. В., Мердух І. І., Мирна Л. П., Соболь В. І.).

17. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (авт. Фіцайло С. П., Скрипник Н.В., Мердух І. І., Мирна Л. П., Соболь В. І.).

18. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 11 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Забуга Н. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В.).

19. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Забуга Н. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В.).

20. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з економіки. 11 клас» (авт. Бицюра Ю. В., Горленко Г. О., Капіруліна С. Л.).

21. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю. Д., Малікова С. О.).

22. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 11 клас» (авт. Непорожня Л. В., Петренко А. М., Галаганюк Л. В., Засєкін Д. О., Селезнев Ю. О., Овсянніков О. А.).

23. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з астрономії. 11 клас» (авт. Казанцев А. М., Крячко І. П.).

24. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас» (авт. Морзе Н. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г.).

25. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій (технічні види праці). 11 клас» (авт. Терещук Б. М., Дятленко С. М., Тарара А. М., Загорний В. К.).

26. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з технологій (обслуговуючі види праці). 11 клас» (авт. Терещук Б. М., Дятленко С. М., Левченко Н. Г., Лосина Н. Б., Мачача Т. С.).

27. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з креслення. 11 клас» (авт. Сидоренко В. К., Терещук Б. М., Дятленко С. М., Солодуха Я. Т.).

28. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізичної культури. 11 клас» (авт. Тимошенко О. В., Дятленко С. М., Деревянко В. В., Єрмолова В. М., Копилова Л. В.,Лакіза О. М.).

29. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 11 клас» (авт. Масол Л. М., Гайдамака О. В.).

30. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (укл. Мельникова Л. В., Король Г. М., Путій Т. М.).

31. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 11 клас» (Бикова К. І., Кошкіна Ж. О.).

32. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література» (російська та світова). 11 клас» (авт. Сімакова Л. А., Снєгірьова В. В.).

33. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з румунської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 11 клас» (авт. Говорнян Л. С., Остафій О. Р.).

34. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 11 клас» (укл. Яяєва А. М., Велішаєва Х. В., Яяєва Н. М.).

35. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з молдовської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 11 клас» (укл. Кьося В. В., Фєтєску Л. І.).

36. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 11 клас» (укл. Браун Є. Л.).

37. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з польської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 11 клас» (укл. Іванова М.С.).

38. «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з болгарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. 11 клас» (авт. Бузіян Н. С., Кара Н. В.).

39. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (румунська та світова)». 11 клас» (авт. Говорнян Л. С., Попа М. К.).

40. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (угорська та світова)». 11 клас» (авт. Браун Є. Л.).

41. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (польська та світова)». 11 клас» (авт. Мацькович М.Р., Романик Л. І., Горун І.М.).

42. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (молдовська та світова)». 11 клас» (авт. Фєтєску Л. І., Страт Л. П.).

43. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (кримськотатарська та світова)». 11 клас» (авт. Сулейманова М. М., Селяметова Д. У., Трош Л. Н., Аджигельдієва Г. Р., Зейтуллаєва Л. А., Люманова Ш. Я., Ібраімова Є. Г., Февзі Г. Д., Сейталієва Ш. А., Сеіт-Джаміль А. Ш.).

Перелік збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових

1. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К. І., Гайова Л. А.).навчальних планів.

2. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я.).

3. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Сильнова Е. С., Каневська Н. Г., Олійник В. Ф.).

4. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчання українською мовою. 4 клас» (авт. Вашуленко О. В.).

5.«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання українською мовою для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я.).

6. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Лапшина І. М., Попова Т. Д.).

7. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас» (авт. Онопрієнко О. В., Пархоменко Н. Є., Листопад Н. П.).

8. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Онопрієнко О. В., Пархоменко Н. Є., Листопад Н. П.).

9.«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин. 4 клас» (авт.Петрук О. М.).

10.«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови та читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 4 клас» (авт. Мамутова М. Р.).

11. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з польської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 4 клас» (Іваницька Е. В., Слободяна І. А., Савчак М. Й.).

12. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 4 клас» (авт. Іваницька Е. В., Слободяна І. А., Савчак М. Й.).

13. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з молдовської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 4 клас» (авт. Фєтєску Л. І., Пасат Н. В.).

14. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 4 клас» (Фєтєску Л. І., Пасат Н. В.).

15. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з румунської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 4 клас» (Пілігач О. Г., Скріпа О. К.).

16.«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 4 клас» (Пілігач О. Г., Скріпа О. К.).

17. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 4 клас» (авт. Сергійчук Ю. П., Гадар Ю. І.).

18. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 4 клас» (авт. Сергійчук Ю. П., Гадар Ю. І.).

Перелік збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів

1. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас» (укл. Мацько Л. І., Христенок В. Ф., Сидоренко О. М., Мацько О.М.).

2. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 9 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В.).

3. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 9 клас» (авт. Фоміна С. П., Таранік-Ткачук К. В.).

4. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О.В.).

5. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О.В.).

6. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В.).

7. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою(російською мовою). 9 клас» (авт. Гладковський Р. В., Довгань А. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В.).

8. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас» (авт. Костильов О. В., Андерсон О. А.).

9. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 9 клас» (авт. Костильов О. В., Андерсон О. А.).

10. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 9 клас» (авт. Титаренко Н. В., Лашевська Г. А.).

11. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н.).

12. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю.).

13. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П.).

14. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас» (авт. Власов В. С.).

15. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 9 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М.).

16. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з правознавства (практичний курс). 9 клас» (авт. Ремех Т. О.).

17. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 9 клас» (авт. Масол Л. М., Гайдамака О. В.).

18. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С.).

19. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (російська та світова)». 9 клас» (авт. Сімакова Л. А., Снєгірьова В. В.).

20. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 9 клас» (Бикова К. І., Кошкіна Ж. О.).

21. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 9 клас»» (авт. Морзе Н. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Войцеховський М. О., Проценко Т. Г.).

22. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 9 клас» (авт. Ганієва Е. С., Яяєва А. М., Нафєєва Л. Б.).

23. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з румунської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 9 клас» (авт. Говорнян Л. С., Остафій О. Р.).

24. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з молдовської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 9 клас» (авт. Фєтєску Л. І., Кьося В. В.).

25. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 9 клас» (авт. Браун Є. Л.).

26. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з польської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 9 клас» (авт. Лебедь Р.К.)

27. «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з болгарської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. 9 клас» (авт. Бузіян Н. С., Кара Н. В.).

28. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу «Література (румунська та світова)». 9 клас» (авт. Говорнян Л. С., Бурла О. К.).

Терміни проведення державної підсумкової атестації:
• 4 класи – з 11 по 18 травня із української мови та читання, математики.
• 9 класи – з 15 по 30 травня із української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.
• 11 класи – з 4 по 11 травня з української мови, профільного предмета, предмета за вибором учнів.

Графік проведення консультацій
по підготовці до ДПА, ЗНО – 2012 р.

Графік проведення ДПА-2012:

У школі І ступеня (4 кл.) з 3-х предметів (з 11.05 до 20.05):

- українська мова - 11 травня;
- українське читання - 15 травня;
- математика - 17 травня

У школі ІІ ступеня (9 кл.) з 5-ти предметів (з 14.05 по 30.05):

- українська мова (диктант) - 14 травня о 9.00;
- математика (інтегрована робота з алгебри та геометрії) - письмово - 17 травня 0 8.20.

У школі ІІІ ступеня (11 кл.) з 3-х предметів (04.05 по 11.05):

- українська мова (переказ, обов'язково) - 04 травня о 9.00;
- математика (інтегрована контрольна робота з алгебри та початків аналізу і геометрії) - 7 травня о 8.20
Кiлькiсть переглядiв: 1225