сторінка вчителя-логопеда

/Files/hr-milan-van-bruggen-03.jpg

/Files/Ляхова.jpgВас вітає вчитель-логопед


Валентина Іванівна Ляхова

Графік роботи вчителя – логопеда

Дні тижняІнтервал робочого часуКількість годинВиди роботи
Понеділок08:30- 12:304Фронтальні заняття,Індивідуальна робота
Вівторок08:30- 12:304Фронтальні заняття,Індивідуальна робота
Середа08:30- 12:304Фронтальні заняття,Індивідуальна робота
Четвер11:00- 15:004Консультаційна діяльність,Індивідуальна робота
П'ятниця08:30- 12:304Підгрупова та індивідуальна робота з дітьми

Консультаційна робота з батьками: четвер 12:00- 15:00

/Files/hr-milan-van-bruggen-03.jpg

Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку.

ОСНОВНІ СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

  1. Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
  2. Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
  3. Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
  4. Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
  5. Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
  6. Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
  7. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
  8. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
  9. Пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.

/Files/hr-milan-van-bruggen-03.jpg

ЗМІСТ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

  • виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;
  • готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;
  • визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;
  • працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;
  • відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
  • ставить звук (різними прийомами та методами);
  • закріплює поставлений звук у складах;
  • автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові;
  • проводить диференціацію звуків;
  • відпрацьовує граматичні форми.

/Files/hr-milan-van-bruggen-03.jpg

ФОРМИ РОБОТИ

  1. Фронтальні логопедичні заняття.
  2. Підгрупові логопедичні заняття.
  3. Індивідуальні логопедичні заняття.

/Files/hr-milan-van-bruggen-03.jpg

Таблиця засвоєння дітьми звуків мови

Дитина росте та розвивається. Відповідно відбувається розвиток її мовлення. Основними структурними компонентами мовлення є: звуковий склад, словник та граматична будова. Пам’ятайте, що кожна дитина – індивідуальна, особлива і, відповідно, загальний та мовленнєвий розвиток у різних дітей може мати деякі відмінності. Одні діти у віці 4-5 років вже чітко вимовляють усі звуки нашої мови, а в інших відмічається порушення вимови більшості звуків. Пропонуємо Вам таблицю, в якій наведений орієнтовний порядок засвоєння дітьми звуків нашої мови.

ВІК ДИТИНИЗВУКИ МОВИ
Від 1 до 2 роківА, О, Е, М, П, Б
Від 2 до 3 роківУ, І, И, Т, Д, В, Ф, Г, К, Х, Н, Й
Від 3 до 4 роківС, З, Ц
Від 4 до 5 роківШ, Ж, Ч, Щ
Від 5 до 6 роківЛ, Р
Кiлькiсть переглядiв: 2046